Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Tessan - 23 juni 2008 07:02

Hoppas er midsommar har varit bra. Vår var kanon utom att man inte visste vartman hade vädret :) det variera en hel del. I Lördags åkte vi tll Norrköping till ett par vänner och sov även över där,kom hem igår eftermiddag och då laga vi mat tillsammans. Trötta som gu vart vi med,kändes som man inte sovit på evigheter.


Idag passar jag Zina och Ufo hela dagen så det blir full rulle här. Händer nog inte mkt alls,ska snacka en del med morsan. Imorgon kommer mamma och hennes karl hit upp och stannar några dagar,ska bli jätte kul.


På onsdag händer det som jag längtat efter i 10 år. Det känns som en dröm blir sann. Jag slog ju ut mina framtänder i en cykel olycka och har inte haft några sedan dess. Har varit livrädd för tandlkäkaren och därför inte gått dit. Förra året i Oktorber fick jag nog och fick även pyskolog hjälp då. Nu går jag utan problem till tandläkaren och på onsdag är det äntligen dags.


Har varit hos tandläkaren 23 ggr sen Oktorber och är uppe i en kostnad på 26 000 kr ÄN så länge+tänderna kostar 15 000 och är mer att göra efter det ändå. Tack och lov att man inte betalar det själv utan det gör landstinget :-)


Nej nu ska jag röka och lägga mig ett par timmar till.


Ha det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Ska ni resa utomlands i år?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards