Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

Äckligt snöväder

Av Tessan - 25 mars 2008 09:48

Jag vill ju ha SOMMAR NU ska det vara så svårt eller. Varför i hela fridens namn ska det snöa nu för,ordenligt oxå för den delen. Jag blir ordenligt less. Snön kunde ju kommit i december el januari i stället.


Nu snart ska jag iväg till tandläkaren igen,det blir en jäkla åkande dit känns det som,3-4 ggr månaden typ :-D

Men vad gör man inte få att få ordning i käften.


Min älskling sitter på tenta nu med,hoppas det går bra för honom :-) men det gör det säkert.


Här är fullt hus idag med,med en massa djur och jag som ska städa sen,får väl la se hur det går :-)


Nää ska dricka mitt kaffe,borsta tänderna och åka sen.


Ha en underbar och snöig dag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessan - 30 juni 2008 00:43

Mina små älsklingar

Av Tessan - 23 juni 2008 07:02

Hoppas er midsommar har varit bra. Vår var kanon utom att man inte visste vartman hade vädret :) det variera en hel del. I Lördags åkte vi tll Norrköping till ett par vänner och sov även över där,kom hem igår eftermiddag och då laga vi mat tillsamman...

Av Tessan - 19 juni 2008 06:58

Ja imorgon är det midsommarafton.   Eftersom jag inte är inne här speciellt ofta så vill jag passa på att önska alla en riktigt trevlig midsommar :-)   Hoppas ni får en lika bra sommar som jag ska ha :-P   Kram på er ...

Av Tessan - 15 juni 2008 07:45

Jag fick en kommentar av ngn som kalla sig Peter som har en son på 5 år som ska få en benförankad hörapparat. Jag ville bara säga att det är jobbigt att ha den,speciellt när man är så liten. Jag fick min som 18 åring och då var det enorm jobbigt. Lät...

Av Tessan - 22 april 2008 20:38

Det var evigheter sen jag skrev här. Jag har tänkt ta bort denna bloggen då jag enbart skiver på följande bloggar nu för tiden.   www.tessan26.devote.se   www.metobloggen.se/tessan26   Det har väl inte hänt så mkt sen sist,har hundarna varje dag och...

Presentation

Omröstning

Ska ni resa utomlands i år?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards