Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Tessan - 24 mars 2008 08:56

Ja jag blir så jävla less rent ut sagt att jag inte kan sova lite längre om morgonen. Varför ska det vara så förbannat svårt,jag sover på dagarna då istället och det känns ju inte heller speciellt bra. Idag vakna jag kl 7 :-o och igår kl 8. Ska det vara såhär :-( jag villgärna sova till 9 eller nåt det är mer normalt.


Jag ska idag göra en liten intervju med min kära mamma angående min damp,hur jag var som barn och sådär så jag kan skriva om det. Det ska bli intressant att se vad hon säger,jag  VET att jag var jätte jobbig och överaktiv som liten.


Kl 11 kommer lilla Tindra hit som jag ska passa till kl 17 idag så det blir fullt hus här med 3 hundar och en katt :-) men så jäkla kul det är.


Massa snö har man oxå idag och det är inte kul,inte för mig men hundarna älskar det,var precis ute med dom och dom lekte och höll på,såg kul ut :-)


Imorgon ska man till tandläkaren IGEN och dra ut en tand till,denna gång ska jag fan kräva att få smärtstillande för ipren eller nåt hjälper fan inte :(

Jobbigt är det men ska bli skönt när man är klar.


Ja har varit totalt 16 ggr hos tandläkaren sen Oktorber 2007 och är idag uppe i en kostnad motsvarande 20 000 kr för dom gångerna. Tack och lov att man inte betalar det själv :)


Nää nu ska jag surfa vidare på fl,höres.


Kram på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Ska ni resa utomlands i år?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards